dissabte, 31 d’octubre del 2020

DISSENY D'IMATGE CORPORATIVA: ETIQUETA PER A MELMELADA DE KIWI

Després de la tipografia, en la matèria de Disseny ens vam endinsar en l'àmbit de la Imatge Corporativa. Ens trobem en el primer trimestre a l'Institut Jaume I de Salou, i aquesta és la segona activitat de selectivitat que l'alumnat de 2n de batxillerat va resoldre  a classe en dues hores, amb possibilitat de millora a casa. És una activitat relativament nova, deu tenir dos o tres anys màxim, i que de moment dona bons resultats. L'enunciat demanava a l'alumnat dissenyar una etiqueta per a tres pots de melmelada de kiwi, cilínidrics de diferents mides (el diàmetre de tots ells feia 80 mm. I pel que fa a l'altura dels pots, el més alt feia 130 mm, el mitjà, 100 mm, i el més baix, 70 mm.

El coll i la tapa feien 20 mm d’alçària). L'etiqueta havia de transmetre que el concepte de producte ecològic cultivat a Catalunya, i volien un plantejament coherent per als tres pots, amb un nom comercial d'Ecokiwi, un caixetí de text secundari per a la descripció del producte (Melmelada ecològica), la quantitat (360g, 250g, i 150g) i un espai per a la informació dels ingredients, la localització del codi de barres i les imatges o grafismes que consideressin. Per tant en aquest exercici ja començàvem a treballar aspectes de retícula compositiva i jerarquització de caixetins de text i d'imatge, així com aspectes comunicatius.


Tot seguit us passo fotos dels treballs fets pels estudiants:























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada